środa, 23 stycznia 2013

WSTĘP

WSTĘP

Wszystko ma swój początek, tak samo jak i ten blog na którym będziecie mogli czytać moje bazgroły o filmach.
Nie bez przyczyny piszę - bazgroły.
Jako, że to wstęp, wyjaśnię kilka prostych faktów, tak by później kiedy już będziecie czytali, wszystko było dla was jasne.
1.Nie jestem z wykształcenia osobą zajmującą się recenzowaniem filmów, robię to hobbystycznie.
2.Moje recenzje, nie będą podyktowane, żadnymi schematami pisania, będę to pisał intuicyjnie.
3.Za błędy stylistyczne, interpunkcyjne itp, z góry przepraszam, mój wydawca, nie chce mnie poprawiać ponieważ mu nie płacę.
4.Oceniam filmy według mojego "widzi mi się" , dokładnie tak, jak napiszę, że według mnie "Czerwony" jest lepszym filmem niż "Niebieski", to właśnie tak jest, w mojej SUBIEKTYWNEJ ocenie, jednak polecam to sprawdzić, i samemu podjąć decyzję.
  Osobiście nie ma według mnie najlepszego filmu, ponieważ są zbyt różne i mówią o zupełnie różnych rzeczach.
Mogę któryś bardziej lubić, lub mniej.
Będę tutaj pisał dlaczego tak jest, a Wy drodzy czytelnicy, albo skorzystacie na tym, albo nie.

COŚ O AUTORZE

Mam 26 lat, i oglądam sporo filmów. Często zmieniam  zdanie, i szybko się nudzę, więc jutro mogę przestać pisać bloga.

Jak uznam, że warto to coś dopiszę.

Być może wieczorem dodam pierwszą recenzję filmu, i o dziwo (dla mnie), nie będzie to film fabularny, a dokumentalny.

pozdrawiam

MaT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz