poniedziałek, 11 marca 2013

Informacja od recenzenta



Jak tak przyglądam się filmom które opisałem na moim blogu i ich ocenom, to dochodzę do wniosku, że ktoś czytając a nie znając mnie i moich zwyczajów, może odnieść mylne wrażenie jeżeli chodzi o oceny filmów. Praktycznie wszystkie tutaj posiadają bardzo dobre oceny, od 7 wzwyż.
  Jestem otwartym człowiekiem, i staram się widzieć zawsze dobre strony, ale są też takie obrazy które nie przypadły mi do gustu.
Opisuje tylko te które sam poleciłbym oglądnąć a i tak nie wszystkie. O tych słabszych szybko zapominam.

Oto lista filmów które ostatnio widziałem a postanowiłem ich nie opisywać.
nie tylko ze względu na marność tych "arcydzieł" kinematografii, ale także dlatego, że czasami nie wiedziałem jak się do recenzji zabrać, z kolei inne zostawiłem sobie na przyszłość z braku czasu.

Oto lista.

NIEUSTRASZENI POGROMCY WAMPIRÓW - ROMAN POLAŃSKI

TESS - ROMAN POLAŃSKI

KARMAZYNOWY PRZYPŁYW - TONY SCOTT

LOT - ROBERT ZEMECKIS

FARGO - JOEL COEN, ETHAN COEN

IGRZYSKA ŚMIERCI - GARY ROSS

ZAKŁADNIK - MICHAEL MANN

SOKÓŁ MALTAŃSKI - JOHN HUSTON

GRACZ - ROBERT ALTMAN


Jeżeli komuś bardzo zależy na którymś z tych filmów to napiszę recenzję.

Pierwszy w kolejce jest jednak film o pewnej łodzi podwodnej.....



pozdrawiam


MaT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz